Tisdag 3:e maj

Hej på er! Sitter just nu i min zebrarandiga sackosäck :))) Den är mjuk... Haha..

Idag hade jag en riktigt dålig morgon... Det började med det dåliga vädret. Snö... Vafan hände där!?? Det är ju maj, inte december... Sen på tunnelbanan var folk som vanligt dryga. De vill ju inte flytta på sig när man ska gå av. Jag ropade till och med ut "Ursäkta!" flera gånger... Ingen reaktion.. Vilka jävla pantade människor som inte fattar... Det slutade med att jag fick trycka mig ut. Blev så arg så att jag nästan blev gråtfärdig. USCH!!!

Jaja.. Annars var dagen bra. Hade ingen franska vilket betydde att jag slutade tidigare. Yey!

På tal om ingenting:
Är det bara jag som tycker att Diane Kruger är en av världens vackraste kvinnor? Hon är tysk dessutom ;)


Nu ska jag dra!

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: bärt-stjärt

haha, diane kruger kanske ska vara ditt frikort.? hihi ;) <3

2011-05-03 @ 23:22:56
Postat av: bärt-stjärt

haha, diane kruger kanske ska vara ditt frikort.? hihi ;) <3

2011-05-03 @ 23:22:57
Postat av: IA

Bärt hur menar du nu? :P <3

2011-05-03 @ 23:33:05
Postat av: Liam

Bra att du står på dig! Sånna tjejer gillar jag ;)

2011-05-04 @ 19:17:34
Postat av: IA

haha tack tack ;)

2011-05-05 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0