The end of this chapter

Hej på er!
Igår hade jag en trevlig kväll med Lina. Vi spelade kort, lyssnade på musik och pratade om allt mellan himmel och jord. Vid tolvslaget kunde vi äntligen fira att hon fyller 18 idag. Nu är det bara Matilda kvar! Men hon fyller på tisdag så vi behöver inte vänta så länge ;)

Idag har jag sett klart på den sista säsongen av O.C. Vad ska jag se på nu? :P Jag längtar tills den fjärde säsongen av True Blood kommer ut. Jag älskar True Blood! Alexander Skarsgård...muuums!

Sonata Arctica – Paid In Full Grym låt!
Sonata Arctica – Shy Så himla fin!!!

Tycker bilden passar till den sista låten ;)

Nu får ni ha en bra dag! Det ska jag ha.
Puss

Kommentarer
Postat av: satcrow

Roligt att höra att du hade en trevlig kväll :P



Instämmer, True Blood äger ;) Fast den börjar väl om typ en månad ??



2011-05-29 @ 16:54:33
Postat av: IA

Tack :) jag vet faktiskt inte. Har inte så stor koll :P haha

2011-05-29 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0