Sverige

Sverige gick vidare till final i Eurovision! Jag trodde inte att han skulle gå vidare eftersom det bara var ett land kvar att ropas upp men han hade tur! Hoppas det går ännu bättre i finalen!

Imorgon har jag friluftsdag. Jag ska gå sista milen av Lidingöloppsbanan... Det betyder att jag måste åka ända till Lidingö... och jag ska vara där halv tio. Alltså måste jag åka härifrån 10 över åtta...  -.-

Min bror har även utställning imorgon i Gamla Stan så dit ska jag dra sen.

Nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Das Brot

jag kom hem från mitt prov nu hihi, var ungefär är du i skogen? har du kul? är det trevligt med molnen? mysigt badväder va?

blir du störd av mina frågor?

om ja, bryr jag mig? :D:D:D:D:D:D

PUSS ha en trevlig helg brötchen <3

2011-05-13 @ 11:44:13
Postat av: IA

Ha, när du var klar så var jag nästan hemma i kallhäll ;) faiiil för dig :P detsamma puss!

2011-05-13 @ 22:46:39
Postat av: Anonym

omg ofta? HURTIG var det ju ;) jag däremot har ätit en bueno, en chokladkaka, en räkmacka, en påse grillchips och en mangostång i bilen idag hehehhehehhehehehe

2011-05-13 @ 23:46:47
Postat av: Ia

hahah tjockiiis! Men äh det är helg så det är ok att svulla ;)

2011-05-14 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0