Söndagsångest

Är det bara jag som inte vill gå till skolan imorgon? Nä, trodde väl det... Helst vill jag bara sitta på en klippa vid vattnet med en viss persons armar runt mig och blunda och känna den varma sommarluften mot huden. Jag vill kunna ta cykeln och åka på upptäcksfärd. Jag vill bada i medelhavet. Jag vill ta långa promenader i solnedgången. Jag vill ha sommar... The Hooters – Where Do The Children Go Den här låten är verkligen sommar för mig. <3 Tänk dig att du står och blickar ut över en sjö. Det är solnedgång och det är varmt.  Du har på dig din finaste sommarklänning. Den här låten börjar spelas och din käraste kommer fram till dig och frågar dig om du vill dansa. Det är bara ni två mot världen.



Som ni ser så är jag sjukt skoltrött. Vill bara att det ska bli vecka 22 för då åker klassen till Tyskland och efter det är det sista veckan av läsåret och skolavslutning. 
Idag blir det plugg, plugg, plugg... Jag har naturkunskapsprov imorgon -.- Orkar verkligen inte! 

Igår hade jag en jättemysig kväll tillsammans med några tjejer från klassen. Tack för att ni kom! <3

Ha en bra söndag! Puss på er!

Laura Pausini – Musica Sera     Madonna – La Isla Bonita

Kommentarer
Postat av: satcrow

Instämmer, jag är också skoltrött !! ;)



Du har Franska, Tyska och Naturkunskap!? Vilken linje går du på ?? Natur ? Sam ? :P

2011-05-09 @ 20:08:14
Postat av: Ia

Jag går samhällsvetenskapliga programmet med inriktning körsång. Jag har tyska som utökat ;)

2011-05-09 @ 20:35:57
Postat av: satcrow

Jaha, Nice ;)



Jag går Naturkunskapsprogrammet med inriktning Naturkunskap :P

2011-05-09 @ 22:44:34
Postat av: Ia

Ok nice :)

2011-05-11 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0