Somebody for someone

Hej! Idag är jag glad. Jag är lycklig. Jag älskar livet. Fick den uppenbarelsen just nu. Och då måste jag ju lyssna på musik som passar till mitt nuvarande humör, t.ex The Corrs – Breathless eller The Corrs – Runaway eller The Hooters – Where Do The Children Go eller Belinda Carlisle – Heaven Is A Place On Earth. Passar perfekt. 

Idag har det varit en bra men ansträngande dag. Jag har sjungit hela dagen. Från klockan 10 till kvart över 6. Snart bär det av till Tyskland och då måste vi ju såklart öva mycket. Men jag har kommit fram till att även om man blir trött och hängig så tycker jag om extrarep. Det är på något sätt...mysigt. Haha.
Just nu håller jag på och packar. Det är inte lika roligt. Haha men äh det går ganska fort ;)


Gammal bild ;)

Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0