Snart helg

Hej! Vilken härlig dag det har varit idag! Varmt och skönt. Idag har det nästan varit en helt vanlig skoldag.
Sket i franskan imorse (oh my god Maria skolkar för typ första gången...), hade föredrag på naturkunskapen (som faktiskt gick väldigt bra), sket i historialektionen (vi skulle bara ha lektion i en halvtimme och folk skulle ha föredrag men eftersom jag redan haft mitt föredrag så struntade jag i lektionen...), lyssnade på föredrag på samhällslektionen istället, tittade på filmen "Die Welle" på tyskan och hade körrep efter det. Så såg min dag ut.

Imorgon är det fredag. Fan vad skönt. Sen är det helg. Nästa vecka blir nice för då åker jag nämligen till Tyskland! :D Yey! Längtar! Fast jag kanske har för höga förväntningar... Ska ju åka med min klass och vår körklass och vissa personer är inte så roliga... Men men, jag behöver ju inte umgås med dem så det är chill!


Bild från i höstas. Saknar den tiden.

See ya! Puss!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Räknar du mig som chill eller???

2011-05-26 @ 19:21:41
Postat av: will you still feed me when im 64?

we'll make it goooood biatch! tyskland kommer inte vilja släppa ut oss, de kommer sakna oss så jävla mkt när vi åker ya know. och fatta uppsving milkaindustrin när vi (i synnerhet jag såklart) kommer dit! oj vad jag skulle kunna fortsäta babbla om hur kul vi komer ha, men jag trur du fatar vinken. Puss påräj.

2011-05-26 @ 23:39:24
Postat av: Ia

Gabriella: Ja det är klart.....................



64: oh yeah baby! haha du kommer att bli en liten tjockiiiis... :P Puuuuuss!

2011-05-27 @ 00:05:03
Postat av: Gabriella

Bara för att fötydliga: Gabriella= Anna i detta fall (haha luring ;)

2011-05-28 @ 22:20:18
Postat av: IA

men tönt hedda.... :P

2011-05-29 @ 14:19:10
Postat av: Anonym

men vadå, jag skrev väl ite den där kommentaren? :o definitivt inte! vid den tiden satt jag antingen och kollade på film eller så sov jag typ. om jag inte skrev den lite undermedvetet dvs, haha.. jajaaa!

2011-05-30 @ 22:01:00
Postat av: IA

haha oops! såg nu att det var annas ip-nummer :P Förlåååt hedda!! <3 :P

2011-05-30 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0