Pirates of the Caribbean 4

Hej alla ute i den stora vida världen... Sitter här i mitt rum och funderar på om jag borde gå och lägga mig. Klockan är ju trots allt halv två.

Ikväll gick jag, Lina och Matilda på bio och såg Pirates of the Caribbean 4. Den var bra faktiskt. Gå och se den!

Johnny Depp är otroligt snygg! Fast han är snyggare när han inte är pirat ;)

Igår var jag på fest hemma hos Erica. Det var riktigt trevligt!

Imorgon blir det plugg för hela slanten. Nästa vecka blir en helvetesvecka. 5 fucking redovisningar... -.- Men efter det så är allt över! Det blir nice!

Nu ska jag sova. Godnatt! Puss!

Kommentarer
Postat av: satcrow

Jag såg den filmen i fredags ;) Med ett par vänner. Jag tycker att den var br ;)

2011-05-22 @ 21:44:11
Postat av: Ia

Åh nice ;) ja eller hur!

2011-05-22 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0