Lördag!!

Heeej! Det är heeeelg! :D Skönt! Nu har värmen äntligen kommit tillbaka också. Det känns som sommar.

Idag ska några fina tjejer från klassen komma hem till mig på middag. Mys! Det hände en rolig grej för mig när jag skulle handla mat. Jag hittade 100 kr vid snabbkassorna. Yeah! Och när jag skulle köpa cider blev jag inte leggad heller. Jag vet inte om hon som jobbade där såg att jag var över 18 eller om hon bara inte brydde sig? Men roligt var det för mig i alla fall! :)

Igår var det nationellt prov i engelska. Det kändes som att det gick bra faktiskt. Men man vet aldrig... Efter skolan gick jag och Hedda på stan lite och sen drog jag hem. När jag skulle ta tunnelbanan till Sundbyberg var det hur mycket folk som helst på tåget! Galet. Och när jag kom till Sumpan så var det ännu mer folk på pendeltågsperrongen... Tydligen så hade det varit strömavbrott eller någonting liknande och tågen hade precis börjat gå igen när jag kom dit. Jag har aldrig sett så mycket folk på perrongen! När tåget väl kom så tänkte jag först vänta på nästa men jag hade tur för jag kom med. Men i tåget stod alla packade som sillar. Jag behövde inte ens hålla i mig för det var så trångt och alla stod verkligen pressade mot varandra.
På kvällen drog jag och Lina till Matilda. Vi snackade, spelade poker och tog roliga foton. Mys!

Nu ska börja fixa lite saker till ikväll. Ha en bra lördag!! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0