Fy fan

Fy fan... Hur i helvete kan vissa människor vara så jävla fega!? Jag fattar inte ett skit! Har de någon slags störning i hjärnan eller? Jag blir så jävla förbannad! Tror folk att allt löser sig genom att bara skita i saken och inte ta tag i den? Tror folk att allt blir bättre av att vara tyst och inte berätta varför de håller på som de gör? Det är så jävla fittigt!
Om det är någonting jag ska lära mina framtida barn så är det, 1. Var aldrig dryga mot människor, 2. Glöm fan inte bort födelsedagar! och 3. Förklara varför du beter dig som du gör istället för att såra människor genom att inte säga någonting alls.

Ibland blir jag så jävla trött på den här världen... Allt är bara skit.  

Kommentarer
Postat av: Brottan

veeet. känns sopm att såna finns överallt.. men jag tror tyvärr inte att förälrar kan påverka dem så mycket, vissa människor är helt enkelt för svaga och själviska för att ta tag i saker, och bryr sig/lyssnar inte när folk försöker få dem att inse vad de gör.. BLÄ säger jag.

skit i kannan bara, det finns andra (mentalt stabila) personer som förstår hur fantastisk du är!

puuuuss <3<3<3

2011-05-15 @ 15:16:17
Postat av: Anonym

ja men jag blir så jävla arg! Han är ju helt sjuk i huvudet... Gahh!

Tack gulle <3 puuss <3

2011-05-15 @ 16:13:29
Postat av: Pettro

Yes. Världen är ond. Skönt att jag inte längre är ensam om att ha insett det.

2011-05-15 @ 21:01:00
Postat av: Ia

ja asså fy fan...

2011-05-15 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0