Friday

Heeej! Vilken dag det har varit idag! Egentligen har det inte hänt så mycket men det känns som om jag har hållt på med tusen aktiviteter. ;)
Idag har jag haft idrottsdag på Lidingö. Jag sprang faktiskt en hel del. Jag och Martin sprang tillsammans och vi fick en ganska bra tid. Men efteråt var jag helt slut. Har redan lite träningsvärk i benen...
Efter detta åkte jag hem. Så himla skönt! Sen gick jag på en Sifoundersökning. Det var en gubbe som intervjuade mig och frågade frågor om EU och det svenska samhället. Det var riktigt tråkigt haha...
När det var slut tog jag tåget in till stan igen och shoppade lite. Sen drog jag mig bort till Gamla Stan och gick på konstuställning.
Nu sitter jag i min säng och är galet trött. Ska fan gå och lägga mig snart...

Här får ni en fin bild på en bro i Amsterdam

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: fiffii

Nice dag :D

2011-05-14 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0