Finally over

Det är äntligen över. Allt skolarbete. FAN VAD SKÖNT (ignorerar en franskaredovisning jag har på tisdag eftersom betygen redan kommer vara satta då).
Känner verkligen hur kroppen skriker efter sömn. Somnade i soffan klockan sju och sov till tio... Borde egentligen sova nu men nä jag vill vara uppe lite till. Sitter och lyssnar på musik och har det chill. 
Idag var det en seg dag. Vi spelade brännboll på idrotten och mitt lag förlorade. Med två poäng. Men jag lyckades i alla fall träffa bollen alla gånger jag slog. Efter idrotten hade vi kör och sen svenska. Jag höll seriöst på att somna på svenskan. Halva klassen höll tal och vi andra var tvungna att lyssna. Vi satt två och en halv timme i samma klassrum. Segt. Efter svenskan var det körrep till klockan fem. Sen fick jag äntligen åka hem!

Weezer – Island In The Sun 



HÄRLIGT!

Nej, nu blir det sängen för mig. Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Alldeles, alldeles underbart! <3

2011-05-28 @ 22:01:15
Postat av: Maria

Ja verkligen!! <3

2011-05-29 @ 14:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0