Christoph Schneider hat Geburtstag!

Hej! Idag är det en speciell dag.. Christoph Schneider, den snyggaste mannen på jorden fyller år! Jag vet, jag är väldigt töntig som blir exalterad över detta men va fan, har man en kändiscrush så har man ;)
Han blir 45 år! Haha jag vet att han är gammal... :P
http://www.youtube.com/watch?v=My0HQ0QkGLQ
http://www.youtube.com/watch?v=kIBeYoP9Wi0&feature=related




Muuums!

Igår hade jag konsert på Nybrokajen 11. Det gick väldigt bra faktiskt. Jag trodde att det skulle gå jättedåligt men alla skärpte till sig och vi gjorde en skitbra konsert. Kom hem kvart i tio och satte mig direkt framför tv:n och tittade på Eurovision Song Contest. Jag blev så himla glad när Finland gick vidare. Det är den absolut finaste låten i tävlingen.
Jag fick tillbaka mitt tyskaprov igår. Jag fick ett fel! :D Yey! Fast det var ett lite för lätt prov. Jag vill ha lite mer utmaning!

Jag måste bara informera er om att det är SOMMAR! Haha... Såååå skönt! :D

Ha en bra kväll! Imorgon är det ju nationella i engelska B så ni får se till att ta det chill och bara njuta av livet. Det ska jag göra ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Urban

Jag blir galen på din mobil Bert!!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 21:52:08
Postat av: Bert

Jag vet! Jag meeed!!! :S

2011-05-11 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0