Blä

Hej! Sitter just nu och har ångest över mitt försvarstal som jag ska ha imorgon på svenskan. Det suger verkligen och det är så himla kort. Man ska egentligen prata i minst fem minuter men jag kommer typ att prata i två...
Längtar verkligen till fredag. Då är allt över! Inga fler läxor och andra hemska uppgifter! Bara lugn, typ. Det kommer väl säkert komma upp andra saker att stressa över. T.ex klassens soaré som vi idiotiskt nog har lagt dagen efter vi kommer hem från Tyskland. Hur trött kommer man inte att vara efter bussresan? Gah, ibland förstår jag mig inte på vissa personer i min klass! Fan vad skönt det ska bli efter studenten.

Måste bara avsluta detta inlägg lite mer positivt och berätta om min senaste obsession.

Sam Clafin som är med i den nya Pirates of the Caribbean-filmen. Jag älskar hans armar... och han är sjukt söt! Och kärlekshistorien som han är med i i filmen är så mysig. Blev nästan kär själv haha.

Nu ska jag sova. (eller rättare sagt, fortsätta med mitt tal...)
Puss.

Kommentarer
Postat av: satcrow

Hej :P Nice att du inte har några läxor efter Fredagen. Själv har jag prov på Måndag och ett par arbeten som ska lämnas in på Tisdag. Därefter har vi en vecka ledighet och exakt innan vi slutar har vi Två provdagar :/



Det är något skumt med den där killen från Pirates 4. Han ska spela munk men ändå är han en aning biff och är romantikern :P

2011-05-25 @ 16:57:00
Postat av: IA

Usch det låter inte roligt! :( men efter det är det sommarlov! :) haha ja kanske det men äh det är en film och i filmer kan det vara lite knäppt ibland :P

2011-05-25 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0