Vivaldi

Guten Tag! Wie geht's? Heute ist es Mittwoch und ich habe einen Prüfung morgen und.... eh nu orkar jag inte mer hehe :P

Idag har de inte hänt så mycket. Förutom att jag har gått och försökt täcka min rumpa och framdel pga en nästan genomskinlig kjol.... och så hälsade en kille på mig som går i min tyska helt random.. jag såg inte ens att han gick förbi mig i matsalen och helt plötsligt tar han mig på axeln och säger tja. Haha weird :P

Nu ska jag plugga franska och tyska. Har läxförhör och prov i morgon!!! :O



Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kofångare.. i magen? :D

2011-03-16 @ 21:35:27
Postat av: IA

haha hedda......... :P

2011-03-16 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0