tuesday

HEJ! Idag är det tisdag! Såhär har min dag varit hittills: jag vaknade av dålig musik på radion, dog av trötthet när jag skulle till toaletten, blev glad när jag såg att det var sol ute, blev inspanad på tåget av samma man som alltid brukar titta på mig ;), mötte Johanna i Karlberg och promenerade till bussen i solskenet, hade tyska <3, lyssnade på en kör från Litauen som hade konsert i aulan, hade en megatråkig franskalektion, gick på stan med Hedda och Anna, åkte hem, åt middag, blev förhörd av mamma på tyskaglosor. Det DÄR var min dag ;) Rolig, eller hur? ;P

Nu sitter jag här och tråkar. Måste göra engelskaläxan, ÅNGEST! Men, men, det blir säkert bra :)



Ha en bra kväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0