Torsdag 10 mars 2011

Hej på er! Idag är det torsdag och i morgon är det FREDAG! :D London Symphony Orchestra – Messiah - Hallelujah Chorus! For The Lord God Omnipotent Reigneth Tycker att den passar in i här ;)

Idag har jag bara chillat i skolan. Hade en håltimme. Det var najs. Efter tyskan gick jag och Hedda till musiksalen och gjorde klart musikteoriläxan, så nu behöver jag inte ha något ångest över det ;) Skönt!

Nu ska jag skriva på min svenskauppsats som ska vara inlämnad i morgon. Hoppas jag blir klar idag. Tror inte det haha..


Jag vill ha en!

Ha en bra kväll!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh stör mig på den där kvinnans vibrato.. usch!

Denna är bättre!:http://open.spotify.com/track/6X7bd8sCawWWtJx2JNEzrh

PUUSS!

2011-03-10 @ 20:22:09
Postat av: IA

haha ok :P Puss!

2011-03-10 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0