Thursday

Hej på er! Sitter just nu och lyssnar på Within Temptation – What Have You Done Grym!
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade franskaförhör, som nästan var som ett prov :S, och tyskaprov. Tyskaprovet var skitlätt! Nästan lite för lätt, jag ville faktiskt ha ett svårare prov...
Efter tyskan gjorde jag musikteoriläxan. Sen åkte jag och Hedda hem till henne och gick en promenad runt kvarteret. Det var jättemysigt att gå omkring och titta på alla lyxiga villor.

Nu ska jag titta på McLeod's Daughters! Ha en bra kväll!! Puss!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Hahah!

Kommentarer
Postat av: partydåren (?)

men du glömde ju att berätta om det bästa - skåprumssprintarN! ;) <3

2011-03-17 @ 22:50:53
Postat av: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIa

haha just det! ja den tog världsrekord! <3

2011-03-17 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0