Fan

Tjo. Fan jag kom på nyss att det är sommartid från och med idag... Jag som trodde att klockan var fyra... Nu har jag ju förlorat en hel timme... Fuck!

Jaja... Idag har jag tittat på O.C och gjort min tyskaläxa. Ska plugga lite idrottsteori också. Annars så händer det inte så mycket idag.

I morgon är det måndag vilket betyder att jag måste gå till skolan... Men jag ska träffa de gamla klasskompisarna från AF efter skolan så dagen är ju inte helt förstörd. ;) 

Nu ska jag klä på mig. Sitter fortfarande i sovkläder he he... :P 

Ha en bra söndag! 

Kommentarer
Postat av: uranus

men gumman :( be happy, nu äre ju SOMMARTID OMGOMG ZZZOMG!

<3

2011-03-27 @ 21:28:01
Postat av: IA

det är sant! Nu blir det ljusare på kvällen! Yey! <3

2011-03-27 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0