Tråkigt liv

Hej! Har fått klagomål på att jag aldrig bloggar men jag kan inte hjälpa att mitt liv är dötrist och händelselöst just nu... ;)
I lördags var jag hemma och städade mitt rum. Jag och mamma lagade egen pizza till middag. Blev väldigt gott! Såg på en dokumentär/konsert med Bon Jovi. Den var riktigt bra! Älskar Bon jovi.
I söndags regnade det som fan! Hela dagen... Så jag satt bara framför tv:n och datorn. Såg på filmen New York, I Love You. Den var helt ok.
Igår gick jag och Lina en promenad. Hängde sen hemma hos henne. På kvällen gick vi en till promenad som var mycket längre men nu tillsammans med Matilda. Det var riktigt mysigt. Gick till platser i Kallhäll som jag aldrig har varit på förut. Haha känns lite fail med tanke på att jag har bott i Kallhäll hela mitt liv... Efter promenaden gick vi hem till Tilda och chillade. Spelade kort och tog roliga foton. Skrattade som fan! :P
Idag ska jag och Lina springa. Vi får se hur det går. Jag har inte tränat sen sista idrottslektionen och det var innan jag åkte till Tyskland... Känns som en evighet... Vet inte vad som händer ikväll. We'll see ;)

Jag leker sexy inne på Weekday.

Hedda leker sexy inne på Weekday. Lite suddig bild men men...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: hubertus

är det bara jag eller ser jag väldigt tysk baglady ut? och du som min toyboy, hahhahaha. löööv it <3

2011-06-21 @ 21:51:47
Postat av: Ia

Hahahaha ja faktiskt! hahahaha :P såklart att jag är din boytoy ;);););) <3

2011-06-21 @ 23:14:36
Postat av: hubertus

men ooomg haha kolla min högra byxfixka, är det en schnitzel eller är jag happy to see you :o

2011-06-23 @ 16:25:02
Postat av: IA

Hahahahhahahahahahahhaha ojojojojojojojojojojoj ja duu? jag kanske gjorde dig lite hård? :P

2011-06-24 @ 00:04:50
Postat av: hubertus

alltid baby, alltid ;d;d;D;D,d,;D;d

2011-06-24 @ 00:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0