Torsdag 9 juni

Tjoo!
Snart är det sommarlov. Imorgon smäller det! Fan vad skönt! På kvällen blir utgång för allra första gången i Sverige. Hoppas det blir roligt!
Idag har jag haft en ganska ovärd skoldag. Hade bara en lektion. Vi slutade till och med tidigare så det var ganska onödigt att jag åkte dit. Kom dessutom försent på grund av ett fel på tåget. Hade kunnat stanna hemma. Fast jag var tvungen att lämna in noter i biblioteket så det var inte så ovärt kanske... ;)
Min granne tog studenten idag så jag gick på hennes studentmottagning senare på eftermiddagen. Nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Igår tog treorna i min skola studenten. Det var lite sorgligt... Efter deras utspring åkte jag och Hedda på Saras flak. Det var riktigt roligt! Alla var helt galna! Man blev helt nerstänkt med öl. Var genomblöt efteråt.
Gick sen på Saras mottagning på kvällen.
Det kommer att bli alldeles tomt nästa år. Vem ska man spana på då? Det finns ju inga snygga killar i min årskurs... hahaa ;)

Så här ser det ut i musiksalen i skolan.
  
Skolgården. Titta vilken fin utsikt vi har över stan. 

Min skola på baksidan.


Ha en bra kväll! Puss!


Kommentarer
Postat av: Papillon

nenenej. Det finns minst tio snygga killar i tvåan! Common girl!

2011-06-09 @ 22:37:50
Postat av: Ia

nja jag vet inte... ok, kanske några :P

2011-06-10 @ 23:50:14
Postat av: poodle

håller med papillon, jag räknade nyss oich det finns 13 snygga killar i tvåan! så det så!!!

2011-06-12 @ 00:47:33
Postat av: Ia

ofta? Vilka då? :P

2011-06-12 @ 21:58:18
Postat av: poodle

visar dig some other tiiiime! just trust me ;)

2011-06-13 @ 09:29:15
Postat av: IA

hahah okej då :P

2011-06-14 @ 14:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0