Tjoo brää

Det är så himla typiskt att man ska bli sjuk på lovet -.- WHYY!!?? När man äntligen för slappna av, ja då ska sjukdomarna komma... Men jag säger bara FUCK IT! Jag tänker ha roligt ändå ;)
Idag har jag inte gjort ett skit. Är så himla rastlös... Haha det har bara gått två dagar av sommarlovet och jag är redan rastlös. Vad är det för fel på mig? :P Men imorgon slutar Jörgen och Urban skolan och då kan jag hänga med dem!
Igår fixade jag nytt pass. Blev som vanligt inte snygg på bilden haha... Ser helt drogad ut. Men men, that's life ;)
Nu ska jag fortsätta göra ingenting...
Jag på skolavslutningen.


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sickenblås

Krya på dig!

2011-06-14 @ 19:51:05
Postat av: IA

Tack!

2011-06-15 @ 00:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0