Soooool

Hej! Idag har jag och Lina legat och solat hela dagen! Gud vad härligt det var! Fast otroligt varmt! På uteplatsen hemma hos mig kan det ibland bli upp till 50 grader i solen. Inte nu dock, nu var det väl lite över 30 ;) Känner mig sådär härligt bränd som man kan göra efter att ha legat i solen hela dagen. Nice. Haha :P
Sitter här helt ensam. Ingen av de andra är hemma. Skönt! Lyssnar på musik på hög volym :)))
Just nu längtar jag till Rhodos! Det är lite mer än en månad kvar men jag vill åka nu!! Sol och bad. Trevligt sällskap. Varma nätter. Åh.


Ha en bra kväll! (Höll på att skriva kväll med stort k... Tyskan börjar stiga mig åt huvudet...)

Kommentarer
Postat av: Tufs Vårbo (mitt porrnamn, gissa vem jag ääöääääär)

CANCEEEEEEEER

närå, förlåt min lilla fralla! jag är bara sur för att jag sjä'lv fortf är blek, haha.

PÖÖÖSS seeya på onsda <3

2011-06-27 @ 20:11:30
Postat av: Frallan

Moahahahaha! :P Men jag är extremt röd :( ser verkligen ut som en liten kräfta... Du kan sola imorgon! Det ska bli fint :) Oh yes det gör vi! Puusss! <3

2011-06-27 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0