Sakta vi gå genom stan

Idag har jag och Hedda gått och gått och gått....runt i hela stan. Först gick vi lite i affärer på Drottninggatan (hittade inget). Sen fortsatte vi mot Kungsan och åt på Donken. Vi gick sedan i Kungsan och spanade på några t-shirtlösa killar. Efter det gick vi i Gamla Stan och var jätteturistiga, tog turistfoton och snackade lite på tyska. Vi besökte också den tyska kyrkan. Skrev lite i gästboken ;) Efter det gick vi över till söder och gick lite där. Sen gick vi tillbaka till Gamla Stan och fortsatte till Drottninggatan igen. Sen åkte båda hem till mig och drack nyponsoppa haha :P Sen åkte vi in igen för att träffa HW och hans vänner. De skulle ha en liten avslutningsträff för en amerikan som har gått i vår skola det här året. Detta var på Skinnarviksberget och det är jättefint där uppe. Utsikten är helt underbar! Man ser ut över nästan hela Stockholm! Amazing!
Nu sitter jag här i min säng och lyssnar på Bryan Adams – Please Forgive Me Den är så himla fin!
Imorgon ska jag in till stan igen och träffa HW. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Funderar på att gå på Skansen men jag vet inte om det blir det. Vi får se :)


Älskar vår huvudstad!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Haddad

hahaha va vi framställs illa i detta inlägg :P but i'm looovin' it! <3

2011-07-01 @ 22:42:34
Postat av: Ia

hahah vadå? Vii var ju jättehurtiga :P hahah <3

2011-07-02 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0