Life is beautiful

Livet är underbart ibland. Vill bara säga det.
Jag har förälskat mig i den här låten: Amy Lee – Sally's Song Den är så himla fin och Amy Lee sjunger så himla bra! 
Satt och tittade på Ensam Hemma 2 på tyska idag. Med tysk text. Jag har sett den flera gånger tidigare men aldrig på tyska och jag blir så himla glad när jag förstår vad de säger! Haha! Måste börja få in det tyska talet i hjärnan så att jag hänger med när någon försöker prata med mig. Det är ju lätt att förstå när man läser men det är såå mycket svårare att förstå när någon pratar.

Nu ska jag sova. Måste bli av med min förkylning! Sov gott. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mrs Dolly

Jaa livet är underbart! Bra att du påminner oss som har svårt att komma ihåg det ibland.. <3 Nice med filmen haha! Själv ska jag påbörja en franskabok snart haha :s

2011-06-15 @ 12:25:46
Postat av: Maria

Ja det är någonting man inte ska glömma bort. Även om det känns jobbigt för stunden så blir det alltid bättre med tiden <3 Haha javisst! Ok nice! :D

2011-06-15 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0