Hellu

Guten Abend! Wie geht's? Heute habe ich nichts gemacht. Ich bin nur zu Hause gewesen. Haha oj hoppas det där är rätt... Fattar ni vad det står? Jag har inte gjort någonting idag, har bara varit hemma och chillat.
Igår var jag inne i stan med en vän och gick en låååång promenad. Det var så himla varmt och vi dog nästan båda två! Men det var en bra dag och vi hade riktigt trevligt!
Imorgon ska jag fixa nytt pass. Det känns väldigt bra. Det jag har nu är från typ 2006 så jag känner att det är dags för ett nytt. Har förändrats ganska mycket sen sist. Efter det vet jag inte vad dagen kommer att bjuda på. Vi får helt enkelt se ;)

Här får ni en bild på mig i klassens konsertklädsel som vi hade i Tyskland.


Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: katherine

As beautiful as ever

2011-06-13 @ 15:46:05
Postat av: IA

aww tack! :)

2011-06-14 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0