Hallo, hallo, hallo

Hej! Vilken strålande dag det har varit idag! Lika härligt väder som igår, kanske till och med lite varmare! Har legat och solat så nu är jag ännu rödare än jag var igår. På eftermiddagen åkte jag och Lina och hälsade på Matilda på jobbet. Kändes lite konstigt att se henne i den miljön :P Efter det har jag bara slappat här hemma. Pluggade lite tyska, tittade på Allsång på Skansen och en bit av Morden i Midsomer.
Imorgon ska jag träffa Hedda. Vi får se vad vi gör. Vi kommer säkert att gå i affärer och sen äta något. Som vi alltid gör :P

Ha en bra natt haha ;)

Kommentarer
Postat av: Hulda

morden i midsomer var uju jättekonstigt igår.. allting var helt annorlunda från vad det brukar va, barnaby var en annan, det utspelade sig bland en massa bilar(varför?!?), för at inte nämna all incest liksom :S skitweird.

aja, vi har kuuul idag! men kan vi stanna i skuggan? det ska ju bli jäääättevarmt :'(

2011-06-29 @ 08:39:49
Postat av: Milda

haha jo men jag tyckte det var lika bra som förut :) jag hade en dröm om den riktiga Barnaby... oj oj oj säger jag bara hahahahaha! det tycker jag att vi gör! Min hud skulle uppskatta det :P

2011-06-29 @ 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0