Vaaaaaarmt!

Hej! Fan vad varmt det är! Jag dör här i mitt rum! Har legat och solat lite idag hos Matilda. Sen drog jag, Matilda, Lina och Matildas pojkvän till Jakobsberg och handlade middag. Det blev tacos! Fan vad gott!
Nu måste jag fan duscha, är så himla lökig! Blä.. Ska tillbaka till Tilda sen. Det blir chillkväll med skräckfilm och öl. Nice!
Just det! Vill bara säga att JAG SKA GÅ PÅ RAMMSTEINS KONSERT I GLOBEN DEN 17 FEBRUARI 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! LÄNGTAR SOM FAN!!!!!!

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: HEDDAAAAAAAAA

OMGOMG JAG OCKSÅÅ!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D har du ståplats eller sitt? jag ska stå längst fram med brorsan och dansa lie a maniac! OCH JAG KOMMER VARA 18 SÅ JAG KOMMER DRICKA ÖL SOM EN ÄKTAH HÅRDROCKARE FATTARU VA FEEEEEETTTTTTT ELLER?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2011-07-08 @ 23:43:47
Postat av: Henrik_85

Värd dag!!! Här kommer dagens två låttips från mig till dig:

1.Placebo-Running Up That Hill

2.The Strokes-Reptilia



<3 Hare bäst och ta hand om sparran! ;)

2011-07-10 @ 00:58:05
Postat av: IA

Hedda: FAN VAD NAJS! men jag kommer inte ihåg att du var på Rammstein förra året :P jag trodde bara det var din brorsa och pappa :P



Henrik(anna): Ok de ska jag lyssna på :P Detsamma! <3

2011-07-10 @ 14:37:52
Postat av: Hedda

haha ja, jag var ju på konfaåterträff förra gången x) i smset syftade jag på taste of chaoskonserten, men det kanske inte framkom hehe :D

ska ta på mig en vit tröja så kommer jag synas fett bra och s ska jag vinka till dig! :D

2011-07-10 @ 14:42:57
Postat av: Ia

Jag tänkte väl! haha :P ok fan vad nice! HA på dig din brorsas Janne Långben-keps också! Då kommer jag definitivt se dig hahah :P

2011-07-10 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0