Tjo

Hej! Mitt internet krånglar igen... Blir galen!! Just nu surfar jag på grannens internet hehe... sneaky :P Jag fattar verkligen inte vad som är feeeel! :( Jaja..
Idag har jag varit på jobbet. Det var ganska chill på förmiddagen men efter lunch hade jag en del att göra. Men tiden gick fort och det var skönt. Fast det var så himla varmt på avdelningen idag! Jag dog nästan. Och det gick inte att vara ute på balkongen i personalrummet för det var ju såklart varmare där än inne..
Hörde den här låten på radion idag. SÅ HIMLA BRA! Är helt beroende haha!
Imorgon ska jag träffa HW. Det blir mys. Är ledig på fredag och lördag och jobbar på söndag. Sen har jag bara en vecka kvar! Shit. Och sen är det Rhodos! Yey! Längtar!
Nu måsre jag sova. Ha en bra dag imorn! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna E ;)

Jag är förvånad men jag gillar faktiskt låten :D Sjukt härlig <3

2011-07-30 @ 21:26:43
Postat av: Anonym

1

2011-07-31 @ 01:02:00
Postat av: Ia

Visst är den!! :D jag älskar den haha :) <3

2011-07-31 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0