The Goatchrist

Belphegor – The Goatchrist Älskar Belphegor! Fan vad de är grymma! Haha det är typ bara jag och Jörgen (Matilda) som gillar dem.
Idag har jag varit hos Matilda. Vi lyssnade på musik, snackade, tittade på tv, spelade lite The Sims 2 haha ;) Det var så himla länge sen! Fortfarande lika roligt ;)
Imorgon ska jag jobba. Sen är det bara en vecka kvar på jobbet. Nice!
Just nu sitter jag och väntar på att Matilda och Christoffer ska komma hit. Vi ska chilla här, spela spel och bara snacka. Det blir mys :)

Ha en bra kväll. Puss.

Kommentarer
Postat av: Annis pannis

Myyys! Fin bild! <3

2011-07-31 @ 13:06:11
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Ia

Jaa! :) Taack!! <3

2011-07-31 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0