Summer lovin'

Hej! Idag har jag jobbat. Haha hade en ganska tråkig dag idag men jag fick köpa mat åt en läkare eftersom hon inte skulle hinna själv så dagen var lite mer annorlunda än vad de brukar vara. Det tog mig ett tag att hitta till matstället men efter många om och men fann jag slutligen platsen jag letade efter. Känns ganska coolt att man går omkring "backstage" på sjukhuset haha. Eller ok, det är bara jag som tycker så :P
Imorgon jobbar jag också. Hoppas dagen går fort!
Beyoncé – Run The World (Girls) Dagens låt. I början tyckte jag inte alls om den men nu börjar jag digga den!


Ha en skön lördagskväll!
Puss!

Måste bara skriva om händelsen i Norge. Helt sjukt! Hur störd i huvudet kan man vara? Så hemskt att så många miste livet! Ungdomar dessutom! De hade hela livet framför sig. Norrmännen borde spärra in honom på ett psykhem och tortera honom i minst 30 år. Få honom att må så jävla dåligt. Gör vad som helst, bara han får känna samma smärta som offrens anhöriga känner just nu! Fan vad hemskt.  

Kommentarer
Postat av: deppoheddo

ibland känner jag att jag verkligen förstår vissa av USA:s lagar, typ att döma folk till 390 års fängelse, vissa förtjänar ju det!

inte det "livstidsstraff" som finns i sverige, som ju i själva verket är typ 25 år eller vfaan. då kommer man ut liksom, norrmannen borde fan få bli waterboardad resten av sitt jävla liv, och jag tycker att de anhöriga till de som dött ska få äran att utföra tortyren :) faktiskt!

och det är så jävla hemskt, jag tänker bara att det kunde varit vi. tänk om taimour lyckats. tänk om norrmannen fötts några mil österut, då hade det varit våra svenska sosseundomar som låg och flöt i skärgården.. uschfyblä



men kul att du hade en rolig dag iaf! (Y)

2011-07-23 @ 23:09:44
Postat av: heduz

min älskade finis, dina kommentarer har inte synts på min framsida!!! faaaaail på blogg.se, men nu kommenterar jag OCH SVARAR :D:D:.:d.d.,,:d,.;D:,:;D.,d

2011-07-23 @ 23:47:47
Postat av: IA

Ja usch det är så himla hemskt!

Haha ja, tack :P det syns fortfarande inte :(:(:(:(

2011-07-27 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0