Sista dagen

Hej! Idag är det sista dagen innan jag börjar jobba. Ångest säger jag bara! Tröstar mig själv med godis.. hehe..
Idag har jag varit och handlat mat inför de kommande veckorna. Päronen åkar till landet så det blir bara jag och Christoffer hemma, Fredrik bor hos sin flickvän så det kommer bli nice! Men jobbigt också, måste laga all mat själv, måste tvätta, diska... Fast det är bra träning inför framtiden!
Innan vi åkte och handlade tittade vi på fotbollsmatchen där Sverige spelade mot Australien. Sverige vann! Yeah! Fan vad grymma de är!  
Igår var jag med Henrik. Vi var ute på Långholmen. Träffade sedan några av hans kompisar och hängde med dem. På kvällen drog vi till Theodoras som ligger på Kungsholmen. Ungefär vid Västermalmsgallerian. Vi var ett gäng som snackade och hade trevligt. Matilda och hennes pojkvän mötte upp oss och hängde med en stund. Jag stannade till tolv sen drog jag hem. Hade cykeln vid stationen så jag kom hem hyfsat tidigt. Jag älskar att cykla på kvällen. Det är inte lika mycket trafik och det är inte lika varmt. Så man behöver inte ta hänsyn till några bilar eller svettas ihjäl haha.
Här har ni mig i en sexig träningsoutfit! ;)

Jag leker fjortis. Fast det gick inte så bra...


Nu ska jag fortsätta chilla. Hare gött! Puss

Kommentarer
Postat av: haddad

hahahaha omg jag älskar att du bara låter sista bilden vara där, utan någon förklaring hahahaha.. SÖÖÖTIS! du ser ut litelite som en duva faktiskt. gillaaart <3

2011-07-10 @ 18:33:24
Postat av: Ia

Hahaha men förklaringen är ju där! Texten över bilden är förklaringen :P hahah! Du är söööt! Haha gör jag? Haha kanske lite :P <3<3<3<3

2011-07-10 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0