La isla bonita

Det är en av världens finaste låtar. Älskar den. Kan lyssna på den om och om igen.
Hur mår ni idag? Själv så mår jag väldigt bra. Hade en bra dag igår och jag antar att det sitter kvar idag.
Har inte gjort så mycket idag. Bara tittat på tv. Är det bara jag som tycker att det inte går någonting bra på tv nu för tiden? Det finns ju nästan ingenting roligt att se på... Sitter hellre framför datorn ;)
När mamma kommer hem från jobbet ska vi dra till Stadium och titta på träningskläder. Nu jävlar ska det bli fart på mig!

Jag leker modebloggare. Här har ni min outfit som jag hade i lördags på kvällen. Ni ser också min nya frisyr :)


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: hezttcheyN

min dagens outfit häromdan var såååå mycket bättre!!!!!!!!!

2011-07-05 @ 16:05:41
Postat av: Brötchen

Pff no way! Vad hade du på dig dåååå? :P

2011-07-06 @ 01:12:28
Postat av: hezttcheyN

men azzå det såg du ju asså hetaste ridbrallsen med resårmidja så man bah drarom över uumpa å lår i hela alltet jue och ett blekt linne!!!!!! superfashion!

2011-07-07 @ 23:05:05
Postat av: Brötchen

hahah just det! så jävla sexiiiiiiig!

2011-07-08 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0