I just wanna make you sweat

Det är så jäääävla varmt i mitt rum. Fönstret är öppet men ändå sitter jag och svettas som en gris. FRESH! Borde egentligen gå och lägga mig men va fan... JAG VILL INTE! Lyssnar på Eric Saade istället haha. Popular. Så himla bra!!!!!! Hahah skoja, sååå bra är den inte ;) Däremot har jag fastnat för denna: Jennifer Lopez – I'm Into You Älskar den! Brukar inte lyssna på Jennifer Lopez så mycket men hennes nya album är riktigt bra!
Nu lyssnar jag på Rammstein. Åh längtar till konserten! Kommer sitta med min kamera och zooma in på Schneider. Jag kommer ha hundra bilder bara på honom haha. Hoppas han sitter utan tröja som han gjorde på förra konserten. Det är nice!


Mums....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hedda

hahaha du är så jävla läskig :P LÖÖÖV IT lajk kräjsi :) om han kastar en av sina trumpinnar till mig lovar jag att du kan få känna på den okej?

2011-07-10 @ 23:55:57
Postat av: Well Well

Den låten är faktikst bra xd Om man ignorerar en del snuskigheter.. haah ;) xd Hoppas du sover gott och inte har vaknat än! <3

2011-07-11 @ 12:38:22
Postat av: IA

Hedda: Haha jag vet :P Aj noo ju lajk itt! Jag tycker att du ska ge den till mig då hehehehheheheehhehehehe...



Well: haha den är väl inte så snuskig? haha. Tyvärr satt jag på tåget då :( <3

2011-07-11 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0