Freedom

Usch, kom på att det här är sista veckan innan jag börjar jobba. Åh jag har verkligen ingen lust att jobba men behöver man pengar så behöver man... BLÄ! Fast efter det åker jag till Rhodos med Urban och Jörgen och det kommer att bli näääjzzz! Längtar som fan!
Köpte ett par joggingbyxor idag. Är riktigt nöjd! Så nu är det bara att börja springa.
Tittade på Allsång på Skansen också. Är det bara jag som AVSKYR Håkan Hellström och The Moniker? Särskilt The Monikers låt Oh My God. Så himla jobbig!
Efter allsången var det Morden i Midsomer. Tittade på det också. 


Godnatt från mig!  

Kommentarer
Postat av: captain obvious

godnatt!

2011-07-06 @ 17:07:19
Postat av: IA

hahahah

2011-07-07 @ 14:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0