Första dagen...

...på jobbet. Fast jag gjorde inte ett skit haha. Fick massor av information om säkerhet och hygien etc, fick se lokalerna och träffa personal. That was it ;) Imorgon börjar det på riktigt. Ska vara där klockan 8 på morgonen vilket betyder att jag måste åka hemifrån kvart i sju -.- då måste jag alltså gå upp kvart i sex..... ÅNGEST! Men jag får pengar. Pengar, pengar, pengar.... Det enda som snurrar i mitt huvud. Hehe. Om jag jobbar och kvällar så får jag mer pengar. Haha OMG! Tönt....
Längtar till Rhodos. Som fan. Och till Gran Canaria. Och till torsdag. Och nästa vecka. Shit. Varför kan man inte spola fram tiden ibland? Poo som Urban skulle säga haha <3
Måste typ gå och lägga mig nu annars kommer jag vara en zombie imorgon. Men vem försöker jag lura? Kommer typ gå och lägga mig tolv hehe -.-

Ha en bra kväll! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0