Wanted dead or alive

Heeeej!

Ändrade min header och bakgrund. Inte helt tillfredsställd men men... Det får duga för tillfället ;)

Vad gör ni mina fina läsare? Jag lyssnar på Dimmu Borgir just nu. Dimmu Borgir – Progenies Of The Great Apocalypse Så bra! Särskilt vid 1.10 och framåt ;) Jag vet att det typ bara är jag som tycker att de är bra. Haha..
Kan visa en bild på bandet:



Mmmmmmmmmm mysiga va? ;)

Snart blir det en sväng till duschen och efter det lite McLeod's Daughters.



Ha en fortsatt bra kväll!

Tchüss!

Kommentarer
Postat av: heddz

fiiin design! du är så duktig, jag blir så stolt :') <3

2011-01-30 @ 23:05:29
URL: http://heddasplace.blogg.se/
Postat av: Ia-Fia

naaaww tack! :D <3

2011-01-30 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0