Tjoooooooooo!

Hejhej! Äntligen fredag! Så skönt! Den här veckan har varit superchill, gick från onsdag till fredag pga två gråa dagar ;)
Idag spelade vi innebandy på idrotten :D Mitt lag vann! Jag gjorde ett mål :) Efter lunchen hade vi håltimme, så himla najs! Den chilliga dagen fortsatte och på svenskan tittade vi på en film om romantiken och hade en vild frågesport om allt vi har lärt oss under året. Kan säga att en i klassen har svåra problem med att inte vara en dålig förlorare... Jaja efter skolan gick jag och några fina tjejer och fikade. Myyyyyyys! Men! Det mysiga slutade inte där.. Vi åkte sedan till fina söder och snodde några affischer, fyndade på rean på Monki och spanade in heta män ;D Efter att ha sagt hejdå till Anna och Sofia drog jag, Ica och Heddäää till Beyond Retro. Jag hittade inget men det gjorde the other girlzzz :)
Nu sitter jag i min sköna soffa och kollar på Let's dance. Go Rybak! Han är sååå gullig :P haha..



Jag vid Berlinmuren. Älskar Berlin! Vill tillbaka!


Ha en bra kväll!

Tchüss!

Kommentarer
Postat av: heddäää

aaaaaah, mein liebling, das ist ja toll! übertoll! die berliner mauer ist ja schön, manchmal. tschüss! <3

2011-01-28 @ 21:14:48
Postat av: Ia

ja mein Schatz, sehr toll! Einige Gemälde ist wirklich schön! <3<3<3

2011-01-29 @ 01:21:12
URL: http://frauleinmaria.blogg.se/
Postat av: ica

tuff brud!

2011-01-29 @ 16:09:10
URL: http://vintageornothing.blogg.se/
Postat av: ia

aww <3

2011-01-29 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0