Söndag

Hejhej!

Hur mår alla idag? Sjäv så mår jag ganska bra. Har städat mitt rum och tittat på Sex and the City. Jag älskar den serien! Samantha är ju så cool! Haha..
I morgon är det skola igen. Jippi...... Det enda som är glädjande är att jag har sovmorgon och slutar tidigt. Det kanske för en gång skull är ljust ute när jag åker hem. Blir så trött på mörkret! Idag var det i alla fall soligt! Me like! :D

Jaja, ska fortsätta fixa lite i mitt rum. Vi hörs sen!
 


Grekland i somras. Vill åka bort nu! Kommer att åka till Grekland i sommar igen :D


Tchüss!

Kommentarer
Postat av: ica

sääääääxi<3

2011-01-30 @ 17:51:52
URL: http://vintageornothing.blogg.se/
Postat av: Heddzor

oooh snyggt linne, use it! typ ofta! när vi åker till sweden rock nästa sommar! :D ♥

2011-01-30 @ 18:33:38
URL: http://heddasplace.blogg.se/
Postat av: Ia

thanks! Den är typ som en miniklänning :P haha I will ;) <3

2011-01-30 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0