Tråkig

Vill verkligen inte ha måndag i morgon. Får ångest när jag tänker på det. Måndag = tråkiga lektioner. Men jag börjar sent och slutar tidigt, så dagen är inte bara jobbig.

Nu ska jag plugga lite. Måste läsa ut min bok. Har två andra böcker som ligger och väntar på att bli utlästa. Gaaahh! Sen måste jag komma på några historiafrågor. Låter kanske inte så jobbigt men jo, jag tycker det. 

Babsan – Ge mig en spanjor Hade den där låten på hjärnan hela dagen i fredags, och nu också... Haha.. Den är bra ;)

Ja, hej hej! Visst är jag snygg?



Peace!

Kommentarer
Postat av: laura

hej du, skulle bli jätteglad om du ville ta dig 5 minuter för att gå in på min blogg och klicka på länken i mitt inlägg, för att se den videon som finns där, det handlar om en tävling, vi är på plats 11 nu, och behöver vara på plats 10 för att få vara med, skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig :)

2011-02-20 @ 23:52:22
URL: http://verdechicca.blogg.se/
Postat av: stina L

You can do It!

2011-02-21 @ 13:29:25
Postat av: Maria

Laura: Självklart! :)



Stina L(anna): jag klarade det :)

2011-02-21 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0