Tisdag

Hej! Jag känner att mina rubriker inte är det mest påhittiga haha, men jag kommer inte på något bättre så det får duga ;)

Jag har haft en bra dag idag. Det började med tyska (love), sedan engelska där vi såg på en film. Efter det sjöng vi för de franska utbytesstudenterna på kören. Efter lunchen var det en slags "minimässa" i skolan. Vi fick gå omkring till olika lektionssalar och kolla in olika potentiella individuella val till nästa läsår. Jag snackade med min tyskalärare som tycker att jag ska tenta av tyska steg 2 i sommar och läsa tyska 3 nästa år eftersom han tycker att jag är väldigt bra på tyska. Jag blir så himla glad! :D

Idag fyller fina Julia år! 18 år. Grattis igen! Fast jag vet inte om hon läser min blogg, men men... :P

Gick på stan med Hedda också. Tittade lite i affärer. Köpte en kofta och ett diadem. När vi var inne på Indiska hörde vi en stor smäll. Det lät typ som en bomb. När vi tittade ut genom fönstret såg vi ett hav av folk mitt på Hötorget. De smällde raketer och hade bengaliska eldar. De var helt vilda. De var AIK:are. Det är tydligen ishockeyderby idag. Galet var det i alla fall! :P

Håller på med en engelskaläxa som ska in i morgon. Jag och Hedda har "msnmöte" haha..

Ska plugga lite matte ikväll också.... Och läsa "Den Unge Werthers Lidanden".... Vi hörs om typ tre år... ;)



En bild från i somras. Jag = osminkad ;)

Hörs senare!

pusss!!


Kommentarer
Postat av: BBO...eller?

haha, helt fanatiska.. och du = söt! :) i din numera sönderklippta tröja, haha :P lööööve! <3

2011-02-15 @ 20:51:25
Postat av: IA

haha eller hur! :P taaaaaaaaaack <3 preciiiis :D love uuu! <3

2011-02-15 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0