Mys på stan

Hej på er!
Äntligen fredag. Dagen spenderades i skolan. Fick tacobuffé till lunch :) fast det är inte lika gott som hemlagat.

Efter skolan hängde jag, Ica och Heddzzz på stadsmissionen. Jag gick typ runt och halvsov men botades sedan av en supergod vaniljbulle på Wayne's Coffee på Sveavägen. Ica skulle träffa en kompis som går på Norra Real så vi drog dit. Spanade in deras aula... Hahah...

Jag och Hedda tog sedan en lång promenad runt Stureplan. Vi kände oss som riktiga snobbar ;)

Jag shoppade lite också ;)

Rajaton – Butterfly En låt som jag har haft på hjärnan hela eftermiddagen...

 

Ikväll blir det mys med Lina. Kommer inte att blogga mer idag så vi hörs i morgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: ica

jävla snobb



<3

2011-02-04 @ 21:00:32
URL: http://vintageornothing.blogg.se/
Postat av: Ia

hahah, jag vet ;) <3

2011-02-05 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0