Min söndag

Hej!

Drömde konstigt inatt igen. Fast den här drömmen var mycket bättre än de andra drömmarna haha ;)
Har tittat på McLeod's Daughters hela morgonen. Typ det bästa man kan göra en söndagsmorgon. Får mig att glömma verkligheten en liten stund.

Idag ska jag ta det lugnt, kanske plugga lite matte. Har matteprov på fredag. Har en känsla av att det inte kommer att gå så bra...

I morgon är det skola igen. Helgen har gått så himla fort! Veckorna bara rusar fram :/ Det är både bra och dåligt...

Nu ska jag tänka på min underbara dröm som jag drömde inatt :D







Ge... mig... Schneider... 

Hörs senare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: sivaN

vågar jag gissa att drömmen handlade om christoph schneider..? ;) <3

2011-02-13 @ 15:32:41
Postat av: Ia

haha faktiskt inte :P men han passade bra här tycker jag :) <3

2011-02-13 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0