Kallt

Hej på er! Fan vad kallt det är! Fryser nästan ihjäl här i mitt rum. När kommer värmen?

Måndag idag. Dagen har varit bra. Förutom en creepy man på tunnelbanan som vände sig om flera gånger för att stirra på mig... Usch...
Tittade på några avsnitt av Sex and the City när jag kom hem och nu gör jag inget speciellt. Har inte så mycket plugg den här veckan. Skönt! 

Nu ska jag läsa lite tyskaglosor och lyssna på tysk musik ;) 

  

Såhär ser mitt rum ut ;)







Snart blir det käk!

Puss!

Kommentarer
Postat av: bengt-arne

oj haha trodde det stod "snart blir det kärlek!" och sdå tänkte jag "oj maria too much information?" och sen såg jag att det stod käk...

har du förresten tänkt på att han lorenzo från ung & bortskämd ser ut lite som mauro scocco?

^tankar när bengt-arne äter kvällsmat!

2011-02-21 @ 19:02:13
Postat av: Ia

hahaha fail :P ja faktiskt :P läskigt! :P tack bengt-arne för den informationen ;)

2011-02-21 @ 20:10:49
Postat av: gustass

Gud va fint ditt rum är! Musik låter härligt. Och SATC ska vi inte tala om :D

2011-02-21 @ 22:35:16
Postat av: Ia

thaaaanks! ja allt är härligt! :D

2011-02-22 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0