Ich Liebe Dich

Hej på er!

Jag är lycklig. PROVET ÄR ÖVER! Fast det gick inte så bra... Jag kunde typ ingenting... Men det är över i alla fall!

Min dag började verkligen inte så som jag hade tänkt mig. Det var signalfel på pendeltågslinjen mellan Spånga och Jakobsberg. Detta gjorde att alla tåg blev jätteförsenade... och inte nog med det, tåget stannade mellan två stationer hela tiden och stod där i typ en kvart. Det fanns inga sittplatser och det var smockat så jag var tvungen att stå upp i en timme. EN TIMME! Kom 40 minuter försent ;)

Men sen hade jag håltimme på grund av sjuk lärare. Spenderade denna timme i skolans café med Ica och Agnes. Pluggade lite inför provet.

Skoldagen avslutades med en härlig tyskalektion!
Sitter nu i min säng och lyssnar på Magnus Carlsson ;) fråga inte varför haha.

Tänkte titta på lite Sex and the City nu. Vi hörs mer ikväll :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0