I Knew I Loved You

Måste bara länka en superfin låt: Savage Garden – I Knew I Loved You Gör så här: Sätt på låten, höj basen lite, släck lyset, blunda och dröm dig bort. Får massor av fina tankar i huvudet när jag lyssnar på den <3

Ljög lite när jag sa att jag skulle kolla på Sex and the City. Har inte gjort det än ;) Men kvällen är uuung.

Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You  
Kenny G – Fall Again 
Två andra fina kärlekslåtar! Som ni kanske ser så ligger jag och lyssnar på kärlekslåtar. Får lite ont i hjärtat för att jag inte hittat någon än...

Det finns inget finare än kärleken... Visdomsord från kära Tomas Ledin, Sveriges absolut bästa musiker.









Puss!

Kommentarer
Postat av: heddzoR

snart händer det ia, vänta bara lite (typ tills de töntiga ojkarna blivit män) så händer det! <3

2011-02-03 @ 23:16:04
URL: http://heddasplace.blogg.se/
Postat av: IA

ja du har rätt! <3

2011-02-03 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0