Hello

HEJ!

Sitter här i min mysiga säng och funderar på om jag borde börja plugga... Svar: Orkar fan inte, men jag måste...
Idag har det varit en skön och rolig dag. Jag har skrattat väldigt mycket. Men det beror ju såklart på att jag har så fina vänner. <3

Fikat har jag också gjort. Först på franskan. Jag hade bakat muffins, Ica hade köpt två kladdkakor och Agnes hade bakat två kladdkakor. ;) Vi körde hårt. Det blev uppskattat av de andra eleverna i alla fall.  
Sen efter skolan drog jag och Ica till Hedda. Där hade vi det mysigt och åt upp det som hade blivit över från franskan.



Gotland i somras.

Nu blir det plugg! Vi hörs i morgon!

Tchüs!

Kommentarer
Postat av: heddäää

kladdkakan ligger i sopen och jag ahr inte börjat plöugga ännu :) hej IG på provet!

2011-02-01 @ 20:08:53
URL: http://heddasplace.blogg.se/
Postat av: ica

KÖÖÖÖÖÖÖÖTTA FIIIIKA<3<3<3<3<3

2011-02-01 @ 22:12:05
URL: http://vintageornothing.blogg.se/
Postat av: Ia

haha fail till oss båda... jag kan verkligen ingenting........................ -.- :P



OH YEAH!!!! <3<3<3<3<3<3

2011-02-01 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0