Du hast mich

Hej!

Idag har jag haft idrottsdag. Dagen började med lite dans i skolan. Efter lunch blev det lite skridskor i Kungsan ;) Det var verkligen inte roligt att åka skridskor. Det var kallt som fan och isen var jättedålig. Usch.

Träffade fina Anna senare och fikade lite. Drog sedan hem till henne och hängde lite där.

Längtar till fredag! Är avundsjuk på alla som är 18 i skolan. De får åka på en kryssning som elevkåren har fixat. Jag vill också göra det. Hoppas det blir en kryssning nästa år också :)

Köpte en fin skinnryggsäck på stadsmissionen idag. Tack fina Heddzz som hittade den åt mig! <3<3<3

Rammstein – Du Hast KÄRLEK!!



HEEEEET!

Puss!

Kommentarer
Postat av: heddsson

VARSÅGOD MIN ÄLSKADE ÄLSKLING <3

2011-02-08 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0