Drömmar

Hej igen!
Sitter här i min kammare och funderar lite på drömmar. Är det inte konstigt att man ibland kan drömma så sjuka drömmar? T.ex inatt så drömde jag om skitkonstiga saker. Jag var i Grekland och stod på en balkong och blickade ut över en liten by. Bredvid mig står ett föredetta haff som jag inte pratar med. Vi tittar på varandra och vi går i väg till en strand och ställer oss i vattnet. Där börjar vi grovhångla. Sedan byts miljön helt plötsligt och jag är i ett gammalt slott i Transylvanien och ser på när en gammal vampyr försöker göra en slags "exorcism" på en varulv. Hahah hur sjukt är inte det?

Jag har börjat drömma sjuka drömmar varje natt sedan jag bytte madrass på min säng... Haha skumt.



Bästa vampyrserien!

Nu ska jag äta.

Puss!

Kommentarer
Postat av: heddzoR

DU BLOGGADE OM DET :D haha ich liiiebe es, brötchen ;)

madrassen kanske är... hemsökt? <3

2011-02-05 @ 19:54:18
URL: http://heddasplace.blogg.se/
Postat av: GHE

Du sitter PÅ din kammare, om jag får be!

2011-02-05 @ 19:55:09
Postat av: Ia

heddzoR: haha ja :D och det gjorde jag innan jag såg att du hade skrivit att jag skulle göra det :P kanske det :O vem vet? :P <3



GHE: JAAAAAJAAAA :P

2011-02-06 @ 01:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0