Damn

Hej på er solstrålar!

Kom hem för en stund sen. Har varit på äventyr... Haha nej inte riktigt. Har gått på stan lite med Julia. När jag skulle dra hem gick jag förbi Åhléns City för att titta på lite skor men när jag kommer in ser jag att The Ark har skivsignering. Coolt! Fast mitt skotittande failade.

När jag kom hem till Kallhäll såg jag att bussen stod där. Sprang dit och gissa vem jag ser där på bussen? Jo, den snygga mannen som spanade in mig så hårt för några veckor sen. Han tittade som fan nu också :) 

Snart ska jag äta och sen ska jag plugga lite tyska ;) 


Haha söt!

Peace!
 

Kommentarer
Postat av: adam

har du problem med att jag spanar in dig eller? /Adam

2011-02-23 @ 20:24:42
Postat av: Chuck Bass

äre ok att jag smårunkar lite till bilderna i inmlägget under? /Chuck Bass

2011-02-23 @ 22:24:56
Postat av: Ia

hahaha adam... chuck bass= euuuuuuuw! :P

2011-02-24 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0