2 Februari 2011

Hej!

Tänk att det redan är februari! Tiden går galet fort! Om mindre än tre månader fyller jag 18! Längtar!!

Den här dagen har inte alls varit speciell. Men så är det vissa dagar. Har ångest över provet i morgon. Det kommer inte att gå bra. Måste plugga stenhårt ikväll! Har även tre andra läxor till i morgon. Varför har jag alla mina läxor till samma dag? Jag förstår inte varför lärarna inte pratar med varandra? Vill de att eleverna ska plugga ihjäl sig? Detta är nackdelen med Kungsholmen...

Nej nu ska jag inte vara så negativ, snart är det ju fredag! :D I och för sig ska jag inte göra så mycket intressant men men.. Det är ju helg ;)

Bjuder på en egobild ;)



Jag kommer inte att blogga mer ikväll, så vi hörs i morgon!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ica

ooo säxzzii mama<3

2011-02-02 @ 19:42:10
URL: http://vintageornothing.blogg.se/
Postat av: Ia

haha taaaaaaaaaaaaaaack! <3

2011-02-03 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0